انرژی درمانی

انرژی درمانی

انرژی درمانی

انرژی درمانی

راز رابطه ها osho

رابطه بین زن و مرد یکی از رازهای خلقت محسوب میشود . وچون رابطه به معنای برخورد بین دو شخص است به هر دوی انها بستگی دارد .موقعی که دو نفر تازه اشنا میشوند دنیایی جدید خلق میشود . در ابتدا ی اشنایی فقط قشر خارجی بدن انها همدیگر را ملاقات میکند . اما اگر رابطه انها نزدیک تر و عمیق تر شود بتدریج مراکز آنها نیز باهم اشنا میشوند که ما آن را عشق مینامیم ( عشق واقعی (

ولی وقتی رابطه سطحی باشد ما آن را آشنایی مینامیم که فقط دو قشرخارجی همدیگر را لمس میکنند و ما گاهی ان را به غلط عشق مینامیم که اشتباه محض است .

آشنایی عشق نیست و عشق بسیار نادر است . اگر بخواهیم شخصی را در مرکزش ملاقات کنیم اول باید خودمان تغیر اساسی کنیم .باید پستی ها و بلندی های بسیاری را بگذرانیم .اگر بخواهیم کسی را در درونش ملاقات کنیم باید اول بگذاریم ان شخص هم به درون ما وارد شود . ما باید حساس اسیب پذیر و باز باشیم که توام با خطر است . اجازه ورود کسی به درون ما یک قمار محسوب شده و خطرناک است . چون هرگز نمیدانیم که ان شخص با ما چکار خواهد کرد با این اجازه ورود به مرکزما تمام رازهای درونمان فاش میشود . و دیگر نمیدانیم که ان شخص با این رازها چه خواهد کرد . به خاطر همین مطلب است که ترس در وجودمان سر بر میدارد و د ر نتیجه خود را باز نخواهیم کرد .

از طرف دیگر ما یک دوستی سطحی را عشق مینامیم . قشر خارجی دو نفر با یکدیگر اشنا شده و انها فکر میکنند که این اشنایی بین وجود درونی شان صورت گرفته است .

بنابر این اولین مطلبی که باید عمیقا درک شود این است که رفاقت را با عشق اشتباه نگیریم . فقط موقعی میتوانیم بگذاریم کسی وارد وجودمان شود که بدون ترس باشیم.زیرا کلا دو نوع زندگی وجود دارد : یکی زندگی مملو از ترس و دیگر مملو از عشق . زندگی مملو از ترس از ارتباط عمیق با دیگران جلوگیری میکند .

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ

قالب وبلاگت خوب نیست چشمو اذبت میکنه.من که نتونستم ی کلمه هم بخونم با اینکه مطلب خیلی خوبی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد